Svar på fråga!

Godmorgon alla, nu är jag i skolan och har äntligen hämtat datorn.
Min andra dator ska vi lämna in imorgon hoppas jag får en ny ;)
Men men, hade fått en fråga igår om mitt bloggnamn.
Så tänkte svara på den nu under No-lektionen! :) // seppte
pussinuss (L)

Jag har ingenting med seppte o göra igentligen, heter glad i efternamn.
Men läser bloggen febbs.se och hon tog sitt namn från månaden februari som hon fyller år i.
Och då när jag startade blogg tänkte jag runt lite sen provade jag september och sen blev det seppte ;)
Så namnet seppte kommer från september!

Kommentarer
Postat av: sofie ♥

hihi där ser man (a)

tack för frågorna.

jag har inget att skriva idag känns det som , vill du dra en länkbyte ? :D kram

2011-03-25 @ 15:54:10
URL: http://sofieschilcher.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback