Min super men korta helg!

Heej! Den här helgen har vart väldigt kort men rolig.
Hunnit med o va ute massa iaf o inte nånting hemma jue :o
Har som ni ser inte hunnit blogga nånting så ska berätta lite om helgen tänkte jag.
Fredag:Blev att va med stina o åkte hem till mig och åt o det sen mötte vi upp alma o becka.
Jag ut till simon, trodde det skulle ta 20 min o gå ut dit.. tog minst en timme ;) mer än en mil..
Kom hem vid 7 o åt o sen drog jag o stina till jk.
Träffade massa folk där o sen blev det bort till central o sen hem vid 1 :)

Lördag: Vaknade o åkte med erica till soprthallen o stog i kiosken.
Blev att åka ner o käka pizza med henne o Alice.
Åkte hem och fixade mig o så kom Stina o så gjorde vi oss iordning och sen drog ut vid halv 7.
Var ute hela kvällen, fest vid bysjön :D
Massa folk.. åkte o hämta erica vid typ 9 o sen vart ute o frysigt.
Var svinkallt :o Jag och erica drog hem tidigare än planerat konstigt nog.

Söndag: Vaknade hos Erica o vi gick upp o passade lilla Milo :)
Så fick vi ett ryck o drog ut till elljuspåret o sprang det långa.
Haha, stolta va vi när vi kom hem. Har käkat frukost och nu sitter vi här.
Ska dra hem om en timme typ, blir en dusch o nån film.
Taggar för bigborther ikväll, hoppas patrik åker ;) // seppte
pussinuss (L)
Bjuder på bilder när jag kommer hem, får kolla med elin om jag kan låna nåra av henne (a)




Kommentarer
Postat av: rebecka :) <3

ååh, massa kul hade vi :) <33

2011-04-10 @ 16:13:53
Postat av: Marjorie Diaz S.

Hellu!

Ursäkta om jag stör men jag har frågestund nu på min blogg och är väligt glad om ni kan komma med en fråga :) Ni får fråga exakt vad ni vill.. Helst innan kl 8 :) puss och kram Marjorie Diaz S. (http://diiiiaz.blogg.se)

2011-04-10 @ 18:37:15
URL: http://diiiiaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback