Tiden går fort när man har tråkigt..

Heej, sitter och har tråkigt xd
Det är lixsom tisdag och snart har lovet gått.
Har lite ångest, måste göra nått asso :)

Men sov lite längre idag och har inte gjort så mkt.
Städat lite och hade lite mys på kvällen ochså ;)
Sen så kom mamma hem med lite shopping och så drog jag ut en stund o träffa Mimmi.
Men va det nåra ute ?
Neej xd
Haha eller jo typ men inga som jag känner, palla inte stå där som ett frågetecken och kolla på.

Åkte hem vid halv 11 redan och nu sitter jag här och tänkte uppdatera bloggen lite :D

Imorgon kanske det blir Erica eller annars vet jag inte..
Ericas mamma kommer imorron o skulle fika med min mamma vet jag iaf :)
Ses imorron // seppte
Pussinuss(L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback