Så gott folk.. vad tycks ?

Helt cp enligt mig xd
Haha, men den får duga en stund :)
Var tänkt att den skulle va lite mer nogrann, och det jag pratar om är ju då min omgjorda header som jag gjorde nu.

Kom ju hem från felle vid 8 och har bara suttit här vid photoshop.
Var tänkt att jag skulle hinna med att ut o gå en sväng o kanske hinna städa lite.
Men det hinns..
Nån gång ;)

Ska gå upp tidigt imorron hade jag ju tänkt ochså men får se hur det blir med det ochså xd
Ladda upp vad jag hade köpt igår tänkte jag göra snart med.
Gud all tid, var är den ? :D

Ses senare annars imororn //seppte
Pussinuss (L)


Måste säga att det är ganska nice med hösten men hatar att man fryser som en idiot utanför dörren :o
Tycker ni ? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback