Tänker/drömmer så sjukt mkt på natten! :o

Godmorgon , vaknade för en stund sen och inatt har jag tänkt och drömt jätte mycket.
Har nog kommit fram till om jag verkligen har bra vänner ? Och varför skaffa den snyggaste killen som är idiot istället för en sjukt snäll som man kan lita på ?
Har tänkt så det knaka inatt xd
Nu ska jag nog göra mig iordning och ge kaninen mat, kanske ringa hit nån kompis ?
Ska åka till stan sen och hämta mamma .. blir nog inget shoppande för mig eftersom jag fortförande inte är helt frisk.
Ses sen //seppte
Pussinuss (L)


Kommentarer
Postat av: erica

du kommer fram till såååå bra saker gmn ;) <3333

2010-12-11 @ 22:24:57
URL: http://misslinden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback