Laddar inför helgen!

Hej, stannade hemma idag igen.. lika bra.
Mår sjukt mycket bättre idag men huvudvärken är fortförande kvar lite.
Har fixat lite idag och storpackat inför helgen, ska på hotellweekend.
Men ska försöka blogga under helgen ändå :) Har hjälpt älskade mamma idag också.
Blev även pizzatime med urbästa pappsen och mys pys med grymma älskling.
Har inte bloggat mycket nu när jag varit hemma från skolan och varit sjuk.
Känns inte som man har så mycket att skriva mer en hej hej jag ligger nu o käkar chips o är hel
död i soffan ;) Inte så intressant precis. Ska gosa ner mig med världens mysigaste pojkvän nu.
Ladda helt klart inför imorgon, sjukt skönt och nice åker vid halv 12.
Kommer bli en hel del tid på stan i helgen o slösa pengar (a)
Även bubbelbad och massa lyx, seppte gillar stort ! Kommer försöka blogga så mycket jag kan.
Ska ta tag i denna blogg nu känner jag :D // seppte
godnatt och pussinuss (L)

Myskläderna på (y) Ojj gash, såg nu i bakrunden.. blir en städrunda i älsklings rum
innan vi intar sängen ;) haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback