Fix i linköping idag!

Hejsan hejsan, har så mycket att göra nu i skolan så ingen tid alls till bloggning.
Men nu fick jag ett litet break så passar på. Skolan idag, riktigt segt.
Vikarie i nästan varenda ämne sen illamående och huvudvärk gånger tusen men elins
och min lilla sömntur i solen gjorde susen ! ;) Blev efter de en tripp med lillasyster och mamma till stan.
Fixade gaddarna, absolut de värsta med tandställning.. brickorna lossnar.
Drog en runda förbi tre med för att fixa min mobil men skulle anmäla den på datorn eller va de va :)
Fick med mig en foundation, puder och clear-up strips med mig hem iallfall.
Även en sväng på donken, mumma! Har nyss blivit av med min älskling som drog hem. sover själv inatt.
Bläää, men zlatan e så gullig o håller mig sällskap :) Ska ta en dusch sen fräsha till mig lite till och
sedan krypa ner framför gamla avsnitt av eva & Adam  o tagga för skola imorgon // seppte
pussinuss (L)

Köpte en foundation jag aldrig använt förut, får se hur den funkar>! Fit me heter den iallafall.

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Jag älskar den foundationen:love:

2012-06-01 @ 17:55:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback