Tripp till linköping igår

Hejsan i sommarvädret. Riktigt fint väder verkar det ju vara idag skönt!
Igår drog jag och älskling med familjen till stan för käk på donken och sedan ett besök på valla.
Är som typ en lekpark med lite djur att klappa och greja :) Hundarna följde självklart med.
Mysigt mysigt, följde såklart med älsklingen hem igår och slagga där och vaknade av ren panik.
Försov mig och missade en lektion ;) Drog på mig myskläder när jag kom hem.
Gött mos, tog en sväng med hundarna o lillsyrran och snacka skit :)
Nu ska jag göra mig iordning och sen äta, drar neråt och möter baby efter de.
Ledig imorgon, är fike, bad och sola som står på schemat ;) // seppte
pussinuss (L)


Uppdateringen är seg för som ni vet chrashade min iphone för ett tag sen..
Så har knapptelefon haha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback