Väntar på tid till vårdcentralen!

Godmorgon godmorgon!
Vaknade o gick upp o sen började jag känna i sidan av ryggan att de gör as ont.
O de värker i hela sidan o ilar på en viss punkt :s Fyfan !
Kan vara att jag legat konstigt inatt eller om de är något annat, jag vene.
Så väntar på att vårdcentralen ska ringa upp så blir de att kolla upp de.
Så bli nog ingen skola skulle jag tro för min del..
Blir jag hemma så tänkte jag faktiskt börja redan nu på sommardesignen.
Sen ska ju jag o erica fota på lördag så tänkte använda dom bilderna ;)
Lite plugg tänker jag allt göra med! Får se hur mycket ja kan göra med ryggfan! // seppte
pussinuss (L)

Fick en tid nu! Så blir varm boy och sminka sig lite sen drar jag upp dit :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback