Teamwork med dammsugarn!

Har dunkat musik o hjälp mamma o städat..
Ska städa lite till o kanske träffa älskling en snabbis :)
Blir att packa, för jag flyttar till älskling över helgen medans mamma o pappa åker på hotell :(
Jävla dissare, hahanejdå de är dom allt värda ;) Måste bli ganska jobbigt att leva med mig i längre tid.
Förstår er ! :D haha nej nu ska vi inte vara såna.
De jag ville komma till är att jag börjar bli rik.
Ska få en hel den pengar sen med. O en kvällsplanering ska komma upp på bloggen med.
Men nu ska jag fortsätta att städa lite // seppte
pussinuss (L)

Ännu lite pengar som tack för hjälpen från mammsen :)
Har tagit oufitbilden.. den kommer upp så fort jag får tid! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback