Pluggar nu till lite bra musik..

Lalala, dildon sven jag vill va din bäste vän.. lalala
Min musiksmak den e fin den ;) haha!
Blev att vänta på älskling efter skolan, kunde inte få stjus förns 4 så fick vänta
hos älskling. Men de blev bra, fick ju pusse lite pån!
Men nu har jag inte tid o skriva mer, ska plugga till so-prov.
Förbannat tråkigt, men blir ännu jobbigare om man skulle skita it, lovar! Har testat.
Men plugga lite ni med nu så slipper jag vara ensam med att tråka ner min i en bok, så ses vi sen!
Ha de himla gött så länge o dra igång nån musik med så blir de allt lite roligare, de lovar jag med //seppte
pussinuss (L)

Ni ska få se en riktigt kul sak sen gullenosar ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback