På benen o taggar en ny vecka!

Hejsan, har vart lite segt bloggande i helgen med har känt mig lite småsjuk.
Har vart i stallet både igår o idag.
Fredags var jag o älskling ute sen har vi tillbringat helgen till de han o ja är bäst på, slöa!
Satt bland annat igår o kolla på en film på videoband :o
Var en massa småfilmer från när jag o min lillasyster var liten.
Så blev de o massa gott till som chips o dipp.. fick oss många rejäla skratt!
Den är dagen har ju bara bestått av slöhet ;) haha
Har pendlat mellan sängen kylskåpet o lite överallt.
Var istallet förut ifösig o red med emma. Gick bra men var svinkallt.
Så den här helgen har vart grym ändå o är riktigt taggad för att kämpa igenom en ny skolvecka.
Börjar redan lite idag o pluggar o sedan sova! Så vi ses imorgon :* // seppte
pussinuss (L)

Nyduschad o onepiece ;) sånt gillar vi.. Goooos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback