Lång dag utan utmaning!

Idag är första missen av onsdagsutmaningen, ledsen :/
Har vart en lång dag med bland annat skidskoåkning då jag fick riktiga garv kan man säga ;)
Har vart på asbra humör efter de i skolan..
Blev att möta älskling efter de o gå hem till honom o sen hem o vem fan bryr sig ?! :o haha
Har inget vättigt o skriva idag. Har inte hänt så värst mycket som jag måste berätta.
Är precis virrig i huvet nu, sjukt trött! Imorgon är de torsdag iallafall så hoppas sömnen gör sitt
så jag nog kan ut o springa imorgon :D Nu blir de dusch o sedan säng med lite
messande med älskling // seppte
pussinuss (L)

Känner mig sådär äcklig o fuuul ..
Vanlig tjocktröja o halvplatt fullsprayat hår o mascara under ögonen!
Neee.. ändring, den här dagen har vart för lat!
Duschen- HÄR KOMMER JAG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback