Gått o blivit sjuk!

Hej o godmorgon!:D Är sjuk o hemma idag, kände mig inte bra igår heller..
Som ni märkte så bloggade jag inget igår.. orkade inte efter jag vart i stallet
o sen packat upp alla väskor .. :o Åt en massa gott igår förresten hihi (a)
Åt tacos hos gustav först sen blev de pizza ;) O avslutade kvällen till wallanderfilmen
med semlor. Riktigt fet kände jag mig o mådde inte så värst bra av allt de heller.
Men gott var de :) Just nu ligger jag i sängen i onepiecen o tänkte fräsha till mig.
Men tar mig inte upp ur sängen, haha !
Drar nog igång en film o sover lite till och tar den såkallade "jobbiga" biten sen :) // seppte
pussinuss (L)

Osminkad o onepice, kan inte bli skönare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback