Sovmorgon imorgon! ..

Hej på er ! Den här dagen har vart allmänt seg!
Men ja o emma fick till ett litet spjutt på sista lektionen då vi hade hemkunskap.
Så tacopaj blev de som lunch. Sen gick jag o mötte gustav.
Blev hem till honom o titta lite av andra avenyn som jag är helt besatt av nu ! :(
Är hemma o har kört en race i mitt rum o över hela huset ..
Förstår att mamma tröttnar lite, ligger fan kläder överallt.. haha
Men nu ska jag slänga mig i duschen o sen ta på mig min fina bettyboop tröja
och gosa ner mig i sängen framför "wild child".
Tar o ställer klockan lite senare än vanligt för imorgon är de sovmorgon som gäller..
Så himla skönt, natti natti på er mongos ;) // seppte
pussinuss (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback