Skvallerblogg ? Vad kommer här näst!?

Fick just se en skvallerblogg med folk från hela åtvid typ som äger en blogg ?
Skrämmande överdrivet meningslöst :O
Haha, men de ska bli kul vad idioten kommer skriva ;o
Har gjort en ny header, får se om jag behåller den.. är lite slarvig o tom tycker jag.

Men back to my life!
Älskling har just åkt o mina ögon bara blinkar ner mera o mera!
Efter bara 3 timmars sömn inatt så är jag helt slut efter en jobbig måndag.
Seg skoldag o sen hem o fixa lite sen äntligen kom älskling och så blev de att färga hans hår.
As snyggt blev de, blev lite soffhäng o bara gooos på de med !
Men nu ska jag springa ner o borsta tänderna o fräsha till mig lite sen blir de sängen o en film för min del.
Kanske repris av familjen annorlunda! Puss o kram på alla // seppte
pussinuss (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback