Lite om mig frågor!

Vad heter du ? : Erica glad
Var bor du ? : Bonnhålan Åtvidaberg
Singel/förhållande/förlovad/gift ? : Förlovad :)
Din pojkvän isåfall ? : Gustav
Din familj ? : Bor hemma, d.v.s med mamma pappa och lillasyster
Husdjur ? : Två hundar, Zlatan & Bulten sen kaninen Nisse på ett hörn med.

Chips eller godis ? : CHIPS MED DIPP IN MY <3
Katt eller hund ? : Hund såklart :)
Sommar eller vinter ? : Sommaren, den man alltid får för lite av.
Kramar eller pussar ? : Kramar från vänner pussar från pojkvän så båda :)
Dator eller tv ? : Dator

Tycker du det är fel att vara bi ? : Självklart inte! Älskar folk som är sig själva.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet ? : Aa
Är du oskuld ? : Nej
Vem är den bästa du haft sex med ? : Haha dum fråga, mitt livs störta kärlek såklart.
Vill du ha familj och när isåfall ? : Ja, jag har hittat den jag vill dela livet med
skulle kunna bli mamma nu.
Hur ofta städar du ? : Jag är ganska städberoende förutom när det gäller mitt eget rum ;)
Men klarar inte av att ha det sådär snuskigt runt omkring mig så städar när det behövs.

Jobbar du eller går i skolan ? : Skolan
Var går du i skolan eller jobbar ? : Alleskolan 8c1
Vad är ditt drömjobb ? : Jag är en riktig djurälskare så djur skulle jag gära arbeta med.
Drömmen vorre ju att stoppa djurplågeriet som ökar.
Dansar du när du är ensam hemma ? : Aa, springer runt och sjunger på det med. Shh hemlis ;)
Sjunger du i duschen ? : Så fort ingen är hemma!
Blogg eller bilddagboken ? : Blogg såklart
Msn eller skype ? : Msn, det gamla hedliga som funkar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback