Godmorgon kära blogg! 1 år med älsklingen idag

Godmorgon, vet att jag varit fett seg på att blogga.
Ska skärpa mig :) Har sovit ganska lite men ändå helt utvliad.
Sover så bra när jag sover brevid älskling, varmt och skönt !
Vaknade självklart brevid honom imorse. Slöfocken hade sovmorgon o gick o la sig igen efter ;)
Drog till skolan snygg som jag va, shorts vita strumpor o klackskor med leopard mönster haha.
Har haft idrott och språkval och är inne på sista lektionen innan lunch. Självklart är de fisk när jag är görhungrig.
Är också fett sugen på o veta vad för liten överraskning älskling skulle fixa till mig. hihi
Har ju ett år idag och firar de med att göra en sak om tre helger, ni får veta efter :)
Ska också ha en förbannat mysig dag idag och bara mys och va helt enkelt. // seppte
pussinuss (L)

Jag och baby <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback