Jag kan inte sova länge längre ..

Godmorgon på er! Jag kan verkligen inte sova länge längre :o
Vaknade vid 9 och kunde inte somna om. Gick upp och har tittat på t:v och lite sånt tills gustav vakna.
Har nyss käkat frukost och tittat på tv:n. Gustav åker nog hem idag så blir att plugga sen.
Kanske rensar rummet, då menar jag storstädar! Kanske lägger ut nån tävling ochså ;)
Ikväll blir det datakväll! Ska börja fixa på en ny design, o sen va med erica nån dag hoppas ja.
Så kanske hennes pappa kan fixa photoshop. Saknar min tyster:/ Men ses senare //seppte
pussinuss (L)


Lille Zlatan imorse! (a) sötnöt

Kommentarer
Postat av: erica

saknar min syster oxå .. <3

usch att va utan dej suger :(<3

2011-09-06 @ 14:12:48
URL: http://ewiica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback