Har inte hunnit..

Nu har jag landat lite efter helgen i ullared.
Fyfan så roligt de va, men snacka om att man var trött efter :o
Har inte hunnit packa upp allt än.
Ska göra de idag, handlade för över 4000! Men fick pengar av mormor o morfar till att
köpa julklappar till mig själv xd så lite ska till dom som jag får till julklappar.
Så måste sortera lite o sen ska jag fota o lägga upp på bloggen ;)
Blir lite stressigt men jag ska nog hinna.
Slutar ju inte skolan förns halv fyra men men.
Bloggar mer hemma senare // seppte
pussinuss (L)

Jaa ni ser ju :o

Kommentarer
Postat av: ..

kan du inte lägga upp bild på de då köpte?:) och även skriva de.. iaf man inte ser<3

2011-10-18 @ 19:08:10
Postat av: mimmi

vadå shoppat?? tycker ja inte att de ser ut som ??



seriöst lille du, har inte du saker hhaha puss

2011-10-18 @ 21:02:01
URL: http://tillexempelingenting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback