Simmhallen + fira amanda imorgon!

Tjenare, var ju istallet :)
Hade en ridlektion för min syster, gick jättebra.
Haha hon e så söt, red lite jag med i slutet.
Nu är jag hemma o har käkat och sen brownie till efterätt ;)
Har vart ute med hundarna ochså o snackat lite med älsklingen.
Men nu skulle jag snacka lite om planer inför imorgon som kommer bli bäst.
Imorgon är de ju först skolan men sen vid 4 drar jag in med gustav till simhallen.
Elin,erica,mattson,casper,jonte o en massa fler tar bussen in ochså :D Awsome!
Sen när vi kommer tillbaka till Åtvid från stan så blir de att fixa sig sen dra o fira amanda :D
Kommer nog bli skitkul! Ihh // seppte
pussinuss (L)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback