Har haft lite o göra..

Heej, jo jag lever men det händer inte mkt alls just nu.
Eller jo jag har as mkt i skolan o så igentligen men inget jag behöver dela bloggen med lixsom.
Men nu är det helg o jag har nått o blogga om :)
Hoppas ni förstår mig ;) tror inte det är så kul o läsa meningslösa inlägg utan bilder heller så!
Men just nu har jag No om ni ville veta.
Är lite hungrig så ska gå o köpa nått i cafeet snart o leta upp brudarna!
Jag går i världens sämsta klass, alla kompisar går i andra sidan av skolan!
Men nu ska jag inte snacka på om allt .. men det jag ville säga är att jag inte slutat blogga utan bara inte har bloggmatrial :) // seppte
pussinuss (L)


Kommentarer
Postat av: sofia

Hejhej kära du! Hoppas du får en superfredag och ett underbart slut på veckan :)

kramkram!



/ Sofia - www.thestoryofsofia.blogg.se

2011-03-18 @ 19:07:01
URL: http://thestoryofsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback