Gokväller

Väldigt mkt som händer just nu men det hör väl livet till..
Har inte alls haft nån lust o blogga har som jag sa inte mått bra.
Men det har börjat lösa sig allt.. Älskar mamma, pappa och zelina.
Och Erica linden, min guldgruva - syster i alla lägen!

Just nu sitter jag och väntar på att big brother ska börja o sluta så jag kan gå o lägga min sen ;)
Min lilla godnattsaga! Men imorgon har jag sovmorgon och ska upp tidigt.
B.l.a blogga eftersom jag vart väldigt slarvig med det.
Så ska jag hinna duscha ochså så går upp vid halv 6 fast jag har sovmorgon.
Men har massa o fixa, vi ses ikväll med lite bilder från dansen i tisdags! // seppte
pussinuss (L)

Allt för mig, alltid ena halvan av mitt liv!

Kommentarer
Postat av: erica :DDD

skulle inte kunna leva utan dej .

Älskar dej , kommer alltid finnas ! <3

2011-04-01 @ 10:15:12
URL: http://ewiica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback