Förklaring igen..

Heej! Jag ska verkligen inte sluta blogga..
Nejnej :) Men jag har inte haft nått o blogga om nu när jag vart sjuk i en vecka.
Känns lite meningslöst! Men nu har skolan startat och en ny design och ny energi.
Så ger det lite tid nu så jag kan komma igång igen.
Jag ska till skolan imorgon, har sovmorgon och går upp tidigt o SKA bara hinna blogga ;)
Efter skolan blir det antagligen att gå hem till erica.
Ha en lugn skön Fredag med henne, åh älskar my little sweet heart <3

Nu ska jag ta o fixa lite saker, leta upp väskan o sånt!
Och ringa Erica måste jag ochså göra :) vi ses ikväll, lovar // seppte
pussinuss (L)


Kommentarer
Postat av: anna

Hehe, vad ballt att dehär inlägget publicerades precis 19:19:19 ;)

Fin blogg förresten!

Tänkte också passa på att påminna om frågestunden på min blogg som startade idag! :)

Om du har lust får du jättegärna slänga in en fråga eller kanske bara kolla in bloggen?

Om du undrar något, kommenterar/mejlar din fråga ([email protected]) och anger din bloggadress så länkas du självklart från min blogg också! Kramar! :)

2011-03-03 @ 19:41:39
URL: http://annzh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback