Nu blir det tjejkväll!

Hejsan, ledsen att jag uppdaterat så dåligt men är ju ledig nu. Blir ju långhelg ;)
Tandläkaren gick bra förresten, blev ingen tandställning.. blir det i slutet av sonmmaren så det blir jättebra.
Har tillbringat dom senaste dagarna med världens bästa älskling.
Men ikväll blev det lajban med Emma och Erica, har vart nere hos sebbe med musik o massa underbara människor.
Är hemma nu och har nyss diskat :) Nu var det allt emmas tur, men ska gå o ta det.
Imorgon blir det att sova med erica, oliver och gustav :D Mer än så vet jag inte än så länge.
Blir mer uppdatering ikväll hoppas jag. Men säger godnatt nu så jag har det gjort. Godnatt ;) // seppte
pussinuss (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback