Imorgon säger vi farväl till älskade zemma..

Ännu en gång förlorar jag en väldigt bra vän, en underbar hund.
Som ni hört lite av så har zemma vart på hundpantionat för att hon har försökt
bita ihjäl två av mina hundar jag haft.
Därför skulle han som jobbar där kolla om han kunde återställa henne.
Det var nästan klart nu att vi skulle få hem henne då han ringde och sa att Zemma har gett sig
på hans valp. Den klarade sig sån tur va.
Men han skulle inte våga ta hem henne för hon kan ju ochså vara aggresiv mot barn.. hon har alltså nån störning.
Det går inte avbryta henne när hon får ett sånt utfall så vi tog beslutet, eller vi har inget val.
Vi måste avliva henne.. var nästan beredd på det.
Det här har vänt fram och tbx och jag bara säger saker.
Men det är så det är, det kan vända fort och jag skiter i om ni tycker jag gör fel och skriver det här på min blogg! Men min blogg handlar om mig och det som rör runt om mig och Zemma betyder otroligt mkt för mig och det är min sak om jag vill skriva det!
Så imorgon klockan 9 åker vi till Linköping dit han som jobbar där kommer med zemma.
Vi tar farväl av henne efter avlivningen.. både för våran och Zemmas skull.
Den här hunden betyder otroligt mkt för hela familjen och vi älskar henne!
Kommer aldrig glömma hennes tass runt om mig.
En av dom varmaste stunderna i mitt liv.
Glädje med tårar.
Love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback