I skolan

Nu har jag allt sovit ut o är i skolan, har språkval just nu o gjort klart det som ska va klart ;)
Vill verkligen dissa den här måndagen, har varit så seg.
Åker hem efter skolan! Blir en lugn kväll.. laddar upp med repris av solsidan och familjen annorlunda.

Vet inte vad jag ska göra i helgen som kommer ..  är så trött på allt!
Händer fan inget i åtvid, finns inget o göra.
Det som ska kallas kul är att typ vara neråt eller stå utanför johaneskyrkan o se på när folk röker ?
Men jag hittar säkert på något! :)
// seppte
pussinuss (L)


Kommentarer
Postat av: rebecka :) <3

ja för grebo är ju så mkt roligare ;) <3

2011-02-28 @ 15:46:23
Postat av: rebecka :) <3

då kan du komma till mig tkr ja :) <3

om du vill :(

2011-02-28 @ 18:48:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback