elloh

elloh bloggen , ewiica här :) Ligger och guppar runt i min vattensäng och väntar på att den där jobbiga glader ska åka hem .. Vet inte vad hon gör här , menar jag var lixom full igår så tror hon måste varit mitt one night stand ...
eäh jag menar man tar vad man får ? ELLER ? .. Näääj gud vad pinsamt :( Lika bra att slänga ut henne med en gång, närmaste vägen .. Balkongen . De är chill ja bor bara på fjärde vångingen , och om hon inte överlever tar jag över här på bloggen :D Vad tycker ni ? Låter de bra ... ?

Kommentarer
Postat av: ALICE - FOTO & DESIGN

Vilken fin blogg du har! :)

2011-02-20 @ 12:45:29
URL: http://aliiceviktoria.blogg.se/
Postat av: Lollo

Hejsan! Jag vill meddela dig att du är en av dom tre vinnarna av min rosa bloggdesign. Det du ska göra nu är att mejla mig till; [email protected] med dina bilder till headern och gärna en kort beskrivning om t.ex bakgrunden ska ändras etc, va så tydlig som möjligt och glöm inte heller att skicka dina inloggningsuppgifter också så sätter jag in designen senast på tisdag! :)

2011-02-20 @ 17:59:57
URL: http://lollohs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback