Åh nej! Inte sjuk nu..

Var precis genom förskyld inatt, as jobbigt o i skolan blev de bättre men sen kom de tillbaka när jag kom hem.
Ush ush!! Inte bra.. Har nyss tagit en dusch och ska slänga mig framför msn nu med lilla älskling :)
Vet inte riktigt hur de blir imorron,så som de kännsnu så blir de hemma imorron för min del.
Men får se vad sömnen kan göra ;) Men nu ska ni intebehöva höra mer på mitt tjat!¨
Uppdaterar nog lite snygga kläder o sånt framåt kvällen men säger godnatt nu! // seppte
pussinuss (L)

De här är en gammal bild.. då allting kändes så meningslöst. Jag kommer ihåg att allting skulle vara på sitt sätt.
Pallade inte de då, allting kom o kom!
Men det är en sak som hänt nu, det har blivit en förändring. Aldrig har jag känt mig såhär älskad.
Aldrig har jag känt att jag gjort nån nytta, men har nu fått veta att jag gör  de.
Att jag finns, att jag inte bara är en i mängden som bara ligger o flyter vid ytan o går samma väg som alla gått.
Jag har fått känna att jag e speciell och att jag kan om jag vill.
Att det finns nån nytta med allt ändå.. ! Tänkte väldigt mkt förr.. Började försöka ändra på mig.
Men hela den biten drogs ur mig.. jag kände en helt obeskrivlig känsla när du kollade in i mina ögon.
Du är äkta Gustav, du är " Han" jag alltid saknat. Och den som fått mig säker o att inte tänka på allt man gör utan bara göra. Älskar dig ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback