Har lite planerat framöver!!..

Hejsan, har haft mkt skola idag och igår.
Har inte haft nått o blogga om o sen har jag inte orkat heller o inte så mkt tid! ;)
Men iaf.. idag börjarde jag 8 o slutade halv 4 -.-
Men efter skolan blev de att va o gå runt med gustav john o tim :)
Sen så blev det att dra till bysjön, gustav o kevin o dom ville att vi skulle komma.
Massa kom dit o så kom Elin ochså.
Har planerat massa med elin stina o alen, blir nog till elins stuga med nåra på tordag.
Fast tror de är fullbokat nu.
Och så åker jag till Liseberg med massa kompisar i maj :D
Blir massa kul på lovet nu iaf, tjejkväll med becka o massa flumm på lördag med emma o erica ochså.
Får se, hör av mig när det väl gäller!// seppte
pussinuss (L)



Kommentarer
Postat av: beckiiiis <3

Åhhh massa mys :')

<33

2011-04-15 @ 09:20:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback