Helg med Erica + fotodag ;)

Hej ;)
I fredas (igår) va jag med elin,erica,felle,stina,arvid,måns,moda,mattson,tim,henriks,lukas o massa mer var det säkert :)
As kul :D
Kom hem vid 9 och sov hos erica.
Idag vaknade jag ju hos Erica och vi bestämde att vi skulle ha fotodag och åkte och hämta o låna Elins systemkamera ;)
Så har vi fotat en massa idag.
Över 400 bilder.
Så nu kan jag börja göra header imorron om man säger så.
Kom hem vid 5 och så gjorde mamma tacos så aa:)

Drog ut med Felle o träffa massa folk.
Inte så kul o veta ;)
Men iaf...
Kom hem vid 10 och har sett på "The last song"
Andra gången men ;( ändå.
Haha, nu ska jag sova hade jag väl tänkt.

Ses imorron // seppte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback