Bakade med Mimmi idag på elevensval ! :)

Heej ;)
Det var ett tag sen men jag försöker få iordning på det här så gott jag kan:)

Okej.. Ida gick jag upp redan vid kvart i 6 för jag skulle hinna duscha o sånt ;)

Första lektionen började vid 9.
Det första man fick höra när man kom upp till sporthallen var, gud vilka korta shorts du har!!
Asså seriöst titta på er själva ?
Jag har min egen klädstil, jag kan hålla med om att jag har överdrivet med smink och lite fjortisstyle.
Men jag är sån, och jag har inte bett om era komentarer.

Sen gick hela skoldan och jag och mimmi har typ bara snackat skit om alla! :)
Bestämde oss att vi går hem till henne o bakar på elevensval! :D

Var as skönt att slippa alla..
Bakade kladdkaka ;)
Kom hem vid 5 och har busat och småhoppat bommar med Zlatan :D

Nu sitter jag vid datorn och orkar inte skriva mera känner jag xD
Ska snart sova tror jag, eller måste duscha först.
Ses // seppte



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback