Sover hos erica under skrivbordet ? :D bilder kommer imorgon!

Heej ;) Ida så gick jag o mötte Jonte vid 4 och så gick vi hem till han.
Kollade på hundtricket :D och såg slutet av det regnar köttbullar ;)

Vid 8 drog ja hem o åt.
Så ringde min saknade syster erica så jag åkte till henne och så bestämmde vi att ja skulle sova där:D

Åkte till Seveneleven och köpte ostbollar och sen åkte hem till mig o packa (Y)

Kom hem vid 11 och jao bäddade iordning i kontoret ;)
Så kom vi på att vi kunde lägga datorn över skrivbordet där man har tangentbordet så skärmen lixsom var över :D haha

Kopplade in tangentbord och mus :D HAHA :D

Imorgon ska jag upp tidigt .. kommer ett inlägg snart om varför ;o<3
Puss o godnatt // seppte
Inga bilder .... :(
Dom kommer imorgon ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback