Skaffar jag en till hund skaffar jag ny blogg !

Heej ;)
för er som är ute efter dom få inläggen som handlar om mina djur så är det så att om jag nu skaffar en liten hund så kommer jag skaffa en blogg som bara ska handla om mina djur :)

Men isånnafall kommer jag kanske skaffa en hund antingen nästa sommar eller aa innan vintern <3

Måste ju bara övertala mamma och aa resten med.
Ska visa att jag kan ta ansvar och att det är skillnad på Zemma (lata hunden ) och en ny.
Jag har lixsom för mycket fritid så måste ju lägga det på något xd
Men får se hur det blir.
Är sugen på att skaffa en dvärgshnazer :) den är lixsom lagom stor för mig och lagom med motor.
Sötisar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback