Seppte tipsar ! Bra smink

1. puder , isadora :) kostar runt 120 kr ! har aldrig använt just det här pudret men idadora brukar vara väldigt bra!

2.Colossal volum express mascara från Maybelline. Har en sån , den är jättebra men inte jättesvart så jag har den till volymen och en annan till att få svarta fransar. Tror den kostar run 100-150 kr.

3.foundation , tycker den är väldigt bra om man ska täcka finnar o sånt. För den är ganska fet.Använder inte den just nu men ska nog börja göra det.

4. Puder från H&M.Jag tycker att man inte behöver lägga så mycket på ett puder! Tycker det här är jättebra och finns i ljust o mörkt. Kostar runt 50 kr.

5.Mascara , Billig svart och bra mascara ! Jag använder den och en mascara med lite volym i.
Blir fina fransar.Kostar 99 kr tror jag.

6.foundation ,  den här använder jag just nu. Den funkar jättebra. Jag vill ha lite fetare foundation.Den här var det rea på när jag köpte men annars tror jag den kostar runt 100-150 kr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback