Flumm,klumpig och lite stel xD + att jag äter frulle

HAHAH XD Vaknade av att ja garva ? ;) Det känns som att jag har sovit i flera år.
Altting känns så bra :D

När jag vakna så fick ja värsta kicken och sprang upp i trappan ;)
Hahah .. Jaa var asglad men precis nyvaken så var jätteklumpig o stel så höll på att ramla !
hahah .. Jao :) Välkommen to my life :D

Igår : Igår så var ja ju med erica , gick till discot men va jätte dött xD Så vi gick !
Gick neråt o mötte flummiga sandra,Sabina,hanna och massa ;) Följde med dom till templet ! Jao..
Det va ju lite folk där i iaf :L
Så åkte Bib och hämta älsklingen :)
Gick hem vid tolv iaf ! Ville sova med erica .. men fick inte igår :(
Nu : nu har ja gjort frulle ;) men ida vet ja inte vad som händer , som vanligt !
Men en sak vet jag , och det är att jag saknar erica lindén ! så jag tycker ni går in på hennes blogg !
http://misslinden.blogg.se/
Min frulle ;) pucko + frallor

Kommentarer
Postat av: Erica

laav uuuu (L)

2010-08-28 @ 17:47:29
URL: http://misslinden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback